Subject: Imatra Elekter AS vastus
From: "Malle Okas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jun 2024 14:37:56 +0300

Tere

Imatra Elekter saadab vastuse Transpordiameti pöördumisele 13.06.2024,
registreerimise number: 8-1/24-079/10440-1.

Lugupidamisega

Malle Okas

Imatra Elekter AS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 13, 2024 1:38 PM
To: AS Viimsi Vesi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Info
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; AS Gaasivõrk
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Elering AS
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Telia Eesti AS
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Aktsiaselts Milstrand
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

You don't often get email from [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Riigitee 11254 Muuga tee km 1,50-2,51 asuva lõigu
rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 13.06.2024

Registreerimise number: 8-1/24-079/10440-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>